Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Witajcie w mojej bajce.

Motto dnia:   Szczęście to nie to co posiadasz, lecz to czym potrafisz się cieszyć.

Dotychczas pisałam posta, sprawdzałam błędy i publikowałam.Wczoraj było trochę inaczej.Po zakończeniu publikacji, przejrzałam statystykę i byłam zaskoczona ilością krajów ,w których otwierano moją stronę.
Począwszy od Stanów Zjednoczonych, poprzez Wielką Brytanię, Francję, Niemcy, Rosję , Indie, aż po Filipiny i Indonezję i jeszcze kilka mniejszych państw.Nie myślałam,że czytają mnie w innych stronach świata  niż Polska.
Czytałam w ,,Magi Kahunów",że jeżeli raz dotkniemy jakąś osobę,lub przedmiot ,powstaje między nami tak zwana ,,nić aka".
Wyobraziłam sobie taką nić wirtualną, między mną a tymi wszystkimi,którzy czytają mojego bloga.

Serdecznie Was moi drodzy pozdrawiam i przesyłam moją Miłość,Wdzięczność i Światło.Dziękuję Wam za to,że czytacie to, co napiszę i przez to dajecie mi impuls do dalszych  wynużeń.Wiem,że nie piszę tego do szuflady.
Życzę Wam,aby Wasze życie było jak ta tęcza.Jasne, kolorowe i wesołe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz