Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Chciała bym, chciała.

Motto dnia:         Niebo nigdy nie zamyka wszystkich drzwi.


Chciała bym chciała,chciała bym chciała.
Często teraz wykorzystuje się piosenki w reklamach, no i dobrze.Wpadają w ucho i kojarzą się z reklamowanym produktem.Ostatnio jest w telewizji reklama z Piotrem Adamczykiem.
Trochę mi nie pasuje ten aktor do takiej frywolnej piosenki.,ale sama piosenka zrobiła swoje.Często ją nucę,ale  nigdy nie kojarzy mi się ona z reklamowanym produktem ,za to przypominam sobie inne zdarzenia z mojego życia.
Kiedyś często grałam w   Lotka, czasem trafiała mi się trójka. Nigdy więcej.Teraz nie mam nawet trójki. Za to zawsze jest jakaś dwójka, ale to za mało, bo chciała bym ,chciała:kupić koleżance nowego laptopa.Stary popsuł jej złośliwie  mąż, który jest bardzo zazdrosny.
Chciała bym dać przyjaciółce na spłatę kredytu i remont domu.Bardzo by ją to uszczęśliwiło, a zatem  i mnie też. Jeszcze jest parę innych,,chciała bym, chciała",ale to może innym  razem. No i najważniejsze ,spłaciła bym wszystkie długi finansowe jakie ,kiedykolwiek w życiu zaciągnęłam. Z duchowymi już się rozliczyłam.
O takich jak podarunki dla wnuków i dzieci to nie wspominam.To nie podlega dyskusji.
Chciała bym kupić też sobie wygodne przytulne mieszkanko.[Nie mylić z ciasnym.]
Mieć fundusze na utrzymanie do końca życia.
Mam też jedno skryte marzenie,króre przedstawia obrazek na wstępie,ale to już tylko marzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz