Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Anioły są wśród nas.

Motto dnia:       Najwspanialsza pamięć jest słabsza,niż najsłabszy atrament.
     
                                                          
 Każdy zna naszego najukochańszego Anioła Jana  Pawła II.
Nikomu nie trzeba mówić kim był Anioł Matka Teresa z Kalkuty.
Można tak wyliczać w nie skończoność.
Jedni zostali nagrodzeni,chociaż nie zabiegali o to.O innych się nie mówi,a tych jest chyba najwięcej.
W swoim dosyć długim życiu spotkałam wiele  Aniołów.Jedni przemknęli jak gwiazdy,inni zatrzymali się na dłużej,a jeszcze inne trwają do dzisiaj przy mnie.
Aniołów jest bardzo dużo.Wykonują swoją cichą pracę.Pomagają ludziom i cieszą się gdy im dziękujemy i o nich pamiętamy.
Mam przyjaciółkę,która jest takim Aniołem
.Pomaga ludziom z tej i tamtej strony.Jest uczynna,dobra i miłosierna.Nie raz pomogła mi ,gdy byłam w potrzebie.
Druga opiekuje się sporą gromadką ludzi żyjących w ciszy,prowadzi ich przez ten hałaśliwy świat nie patrząc, czy to dzień,czy noc,czy świątek, czy piątek.
Jeszcze inna ma tak dobre serce,że nie sposób nie widzieć w niej anioła. Sama widzi jak pomóc innym,nie trzeba jej prosić.Zauważa co komu brakuje i potrafi zrealizować to.
Mogła bym jeszcze tak długo,bo naprawdę dużo jest Aniołów.
Kochajmy ich ,bądżmy im wdzięczni i dziękujmy bezustannie.Dziękujmy Bogu za to ,że są.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz