Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Dzieci nowej ery.

Motto dnia:.Przyjemności są powierzchowne,
                     przykrości ranią głęboko.






Patrząc w te oczy widzę oczy mojego wnuczka.Jest to bardzo mądry chłopczyk.Ma duże poczucie humoru.Może być mediatorem.Potrafi znależć rozwiązanie w trudnej sytuacji.
Na szczęście córka jest mądrą kobietą i potrafi tak wychowywać dzieci,aby wydobyć z nich co najlepsze.
Ma też podporę w najstarszej wnuczce.Mądrej,dobrej i kochającej swoje rodzeństwo kobiecie.
Obserwując ich nie ma nic co  mogłabym skrytykować lub zmienić.
Jest idealnie.
Mogę tylko zająć się wysyłaniem Miłości i Światła ,co robię z wielką radością.
Z kolei syn i synowa mają dwoje dzieci,za które odpowiadają.Też nie muszę się martwić,bo sobie radzą doskonale.
Chłopiec starszy jest w wieku buntu i oporu,ale to mu minie, bo jest mądrym i dobrym młodzieńcem.
Córeczka jest jeszcze mała,ale już przejawia zadatki na dobrą organizatorkę.Jest przy tym wyrozumiała i mądra.
Nigdy nie zauważyłam u niej histerii, czy chęci postawienia na swoim. O tą rodzinę też nie muszę się martwić.Kocham ich bardzo i też wysyłam całe morze Miłości i Światła.
Jak widać jestem bardzo szczęśliwa i mogę skupić się na mamie i opiece nad nią.

Nie wiem ,czy czytają moje wynurzenia, ale jeżel tak to chciałabym aby kultywowali  to co robią,i prosili o modlitwę w każdej ekstremalnej sytuacji.Czekam na to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz