Obserwatorzy

wtorek, 20 listopada 2012

Igraszki z internetem.

Motto dnia:Nie osiągniesz doskonałości bez ćwiczeń.

Bardzo lubię pisać bloga,ale frustrują mnie reklamy,które same wyskakują,a potem nie można ich skasować.
Tak skasowałam ostatniego posta,a reklama została i muszę teraz powtarzać wszystko,bo nie umiem go odnaleźć.
Parę dni temu pojawiła się reklama programu Babilon.
Zawsze pojawiała się po otwarciu komputera.
Dopiero  od dwóch dni nie ma tego programu.Sam znikł.
Teraz na blogu pojawia się jakaś reklama i to na stronach, na których mi przeszkadza.
Nie umiem jej zlikwidować.
Zauważyłam też ,że niektóre reklamy są tak zmontowane,iż wracaja mimo,że się je kasuje.To bardzo denerwuje ,ale nie można nic z tym zrobić.Ja wyłączam komputer.
Bardzo lubię pisać bloga.Jest to dla mnie rodzaj pamiętnika.Mam mało znajomych w Kożlu,a jeszcze mniej do rozmowy na tematy ezoteryczne.Więc cieszę się ,że mogę się ,,wygadać na blogu.Mam jeszcze swoje obrazki. Jednego z nich zrobiłam kamerką i mogę go pokazać.Oto on.


Już go nie mam.Lubię jak od razu mogę podarować swoją pracę.





















Te też już poszły do ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz