Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Wierzyć,nie wierzyć.

W.ieczorami,gdy mama już śpi siadam do laptopa,i przeglądam portal You Tube.
Bardzo interesują mnie tematy z archeologii,o wszechświecie czy o transformacji.
Jest tego tak dużo, że musze zdawać sie na intuicję i tą wiedzę ,którą posiadam ,aby coś wybrać.
Już wcześniej znałam pracę Michaela Cremo,,Archeologia zakazana"
,Byłam też na jego wykładzie ,kilka lat temu w Gdyni,który organizowała  Ula G.
Właśnie od jego filmiku zaczęłam.potem już poszło łatwo.Obejrzałam kilka obrazów o kontrowersyjnych wykopaliskach i artefaktach,które się chowa,albo nawet niszczy.byle by nie ujrzały światła dziennego bo nie pasują do przyjętego wzorca.
Bardzo duże wrażenie zrobiły na mnie szkielety gigantów.Wiedza o nich jest zawarta w Biblii , mitach,legendach i wielu innych przekazach.Często przypisywano im status bajkowy,ale czy nie jest to prawdą?
Następnie oglądałam relacje o ,, Tajemniczym Pochodzeniu Człowieka",też jest dużo na ten temat.
Polecam link  http://www.vismaya=maitreya.pl.zakryte-zagadki.
Jest tam bardzo dużo przekazów,do wyboru.
Odwiedziłam też kilka stron na temat Wzniesienia.Filmiki mówiące o tym też są w obfitości.
Jestem otwarta na te wszystkie nowinki.Bardzo mnie interesują.Pomagają też żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz