Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Niebanalne-idealne .


Motto dnia:   większym szczęściem jest obdarowywać,niż być obdarowanym.



Ostatnio na Facebooku zobaczyłam piękne wyroby ze srebra.Zawsze przedkładałam srebro nad złoto.
Biżuteria ze srebra,według mnie jest elegantsza , bardziej zmysłowa i tajemnicza. Zawsze wybierałam biżuterię ze srebra.Lepiej się w niej czułam.
Artystę,który wykonał to piękne cacko znam osobiście,tak jak i jego całą rodzinę.Mogę powiedzieć,że jestem przyjaciółką całej  rodziny. 
W tej chwili juz jest trochę za póżno na zamawianie prezentu na Bóże Narodzenie, ale podarunki można dawać i otrzymywać w każdej chwili życia.
Myślę, że warto zapamiętać ten adres sklepu internetowego, w którym można kupić jeszcze inne dzieła tego artysty,oraz pamiątki lżejszego kalibru,piękne dzieła ozdabiane metodą decupage.Teraz bombki,ale w póżniejszym terminie inne okolicznościowe cacka.

Następne dzieło.
Jaki piękny wzór.Co za finezja,zachwycające.

Piękne są również lampy stoławe wykonane z bursztynu, na wzór Tiffany.Prawda,że nastrojowe?


Te bombki są urocze.Taka choinka na pewno zachwyci.Odwiedźcie ten sklep,a nie będziecie zawiedzeni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz