Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Wiosna, wiosna...Zula zdrowotna.

Motto dnia:    Najpiękniejszą Wiosną  jest         dobroć serca.

Przegapiłam wiosnę. To przez tą pogodę zimową. Za oknami ponuro, zimno i biało.
Człowiek w takiej scenerii czuje się jak niedźwiedź w czasie snu zimowego.
Nic nie kojarzy się z jasną zielenią, młodym słonkiem i cieplutkim zefirkiem. Rozpacz.
Tak więc przespałam pierwszy dzień wiosny.
No, ale dzisiaj świeci od rana słonko i czas się przebudzić.
Wczoraj byłam u żony szwagra i porozmawiałyśmy sobie,, od serca". Bardzo Ją lubię  i mamy wiele wspólnych za interesowań , a także problemów zdrowotnych, więc wymieniłyśmy się między sobą doświadczeniami.Podała mi między innymi przepis na kurację regulującą ciśnienie,

                                                Zupa na regulację ciśnienia.

                                                     4 marchewki
                                                     1 pietruszka
                                                     placek selera
                                                     1,1/2 litra wody
                                                     1/2 szkl. kaszy jaglanej.

Warzywa ugotować, zmiksować, dodać kaszę jaglaną, ugotować do miękkości.Można przyprawić zieleniną, solą {malutko} i przyprawami w niewielkich ilościach.
Tak przygotowaną zupkę jeść jako jednorodną dietę przy najmniej 1 cały dzień, a najlepiej 3 dni. Po tym okresie zmirzyć ciśnienie. Nie wiem jak zareaguje moje ciało, ale lubię ten zestaw produktów.
Ostatno mam kłopoty z ciśnieniem tętniczym.W razie kłopotów najleprzy jest wyciąg z jemioły.
Odnośnie jemioły. Kiedyś jedna z aktorek, nie pamiętam, która, Powiedziała, że co roku kupuje jemiołę, trzyma ją do następnych świąt Bożego Narodzenia. Przed świętami pali uroczyście całoroczną roślinkę i kupuje następną większą, którą trzyma do następnego roku.
Podobno taki rytuał przynośi szczęście i bogactwo.
Moja koleżanka zaś zbiera wszystkie reklamy z wizerunkiem banknotów,bo to jej przynosi pieniądze. Mówi ,że to jej pomaga. Życzę jej z całego serca spełnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz