Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Moda,moda,moda...Tort naleśnikowy.

    Motto dnia:   Teraz moda jest taka,że nie odróżnisz dziewczyny  
                        od chłopaka.



Wczoraj wnuczka spodziewała się gościa.Ponieważ była zajęta, ja otworzyłam drzwi, gdy zadzwonił dzwonek.
Byłam święcie przekonana,że gościem będzie  kolega.Jakież było moje zdumienie, gdy na progu zobaczyłam dziewczynę.Długie kręcone włosy, kolorowa kurtka i typowo dziewczęca czapka.
Usłyszałam ciche ,, dzięń dobry",ale po wejściu do mieszkania okazało się ,że to jest mężczyzna w dodatku bardzo mądry i zdolny. Jeszcze parę lat temu, jakoś  tak w czasach mojej młodości nie było do pomyślenia, aby się tak pomylić.
Chłopak to był chłopak, a dziewczyna nawet ,jeżeli była w spodniach, to emanowała dziewczęcością. Wtedy jeszcze dominowała Epoka Ryb.Teraz,kiedy zaczęła się Epoka Wodnika , wszystko się równoważy.Zacierają się nawet różnice w wyglądzie ludzi.
Idąc ulicą czasem trudno odróżnić kogo mijamy , chłopca,czy dziewczynę.
Także w sferze intelektualnej i  emocjonalnej  wszystko się wyrównuje.
Może to i dobrze.Może na tym polega postęp w osiąganiu wyższych poziomów świadomości.
Na szczęście nic się nie zmieniło w gustach dotyczących dobrego jadzenia.Wszyscy lubią naleśniki.Na święta wielkanocne często przygotowuję ,, Tort naleśnikowy."
                                     Tort naleśnikowy

                               Ciasto naleśnikowe z mąki ,mleka, 4 jajek i oliwy.

                                     Farsz z różnych rodzajów mięsa mielonego.

Naleśniki smaruję dokładnie mięsem. Przekładam warstwami jeden naleśnik na drugi jak tort.
Posypuję startym żółtym serem i zapiekam w piekarniku. Farsze mogą być różne w zależności od ulubionego smaku. Mięsne, rybne, warzywne, czy z nabiałem . Podaję na gorąco z surówką .


1 komentarz:

  1. Ma Pani rację. Gdy poznałam Shevę myślałam, że to chłopak, a ludzie brali mnie za chłopaka nawet gdy miałam włosy długie do pasa ._. Ale czasem takie zmiany są dobre, jeśli przychodzą wyższe poziomy świadomości :)

    OdpowiedzUsuń