Obserwatorzy

wtorek, 1 maja 2012

rozmowa

Mamy dzisiaj piękny dzień.Lepiej nie wychodzić teraz na słońce.Jedynie pobyt w cieniu nie zaszkodzi.Jest to mój drugi wpis .Nie bardzo umiem jeszcze poruszać się po tym internecie.Minęła chwila zanim otworzyłam to co trzeba.Próbowałam dzisiaj jeszcze raz zostawić wiadomość na blogu w Onet,ale znowu awaria.Mama już nie wstaje z łóżka.Jedyna rozrywka to telewizor,ale też już nie bardzo rozumie treści filmów.Przypadkowo trafiłam na kanał polo tv.Bardzo się mamie spodobał.Teraz cały czas słucha muzyki,a ja w tym czasie mogę zająć się swoimi sprawami.Mogę też wyjść na 2 godziny na działkę.Uwielbiam to.Lubię obserwować jak wszystko rośnie,planować prace ogrodnicze i wykonywać je.Słuchając teraz muzyki z telewizora ,zastanawiam się dlaczego jest tak mało kanałów z muzyką dla ludzi w średnim i starszym wieku.Mezzo to za mało.Bardzo lubimy z mamą występy z Nataszą Urbańską,prawie wcale jej nie ma w tv,a wiem że wielu ludziom się podobają jej występy.Weszłam dzisiaj na wagę i jestem przerażona .Muszę prędko zabrać się za siebie.Do czerwca wrócę do wagi z zeszłego roku.Przerobiłam w swoim życiu chyba już wszystkie diety jakie istnieją.Stwierdziłam że najlepiej chudnąć według swojej opracowanej na własnym doświadczeniu metody.Wyznaczam dobie dzienną porcję jedzenia,dzielę to na 5-6 porcji i zjadam w ciągu całego dnia.Napady łakomstwa popijam wodą 2 litry dziennie.W produktach spożywczych staram się nie przekraczać 1200-1500 kalorii.Bardzo pomaga mi w tym indeks glikemiczny i tabela kalorii.Każdy organizm jest inny i dlatego trzeba indywidualnie opracowywać jadłospis.Bardzo mi w tym pomogła książka którą kupiłam w Weltbild.Tytuł książki Plan wypłukiwania Tłuszczu..Zamiast wody polecam herbatki żurawinowe.Życzę sukcesów w dbaniu o swoje samopoczucie i zdrowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz