Obserwatorzy

środa, 9 maja 2012

coś o odchudzaniu

Połowę życia zmarnowałam na różne diety,które gdziekolwiek odkryłam i nic.Po kilku miesiącach wracałam do starych rozmiarów .Nie powiem jakich,Po wielu latach doświadczeń doszłam do wniosku,że trzeba mniej jeść.Jest to trudne.Człowiek lubi zjeść,a to jakieś święta, albo inne przyjęcie i tłuszczyk rośnie.To co zdobędziemy w ciągu dwóch dni,musimy tracić miesiąc,albo i dłużej. Nie ma diety cud.Tylko silna wola i samozaparcie pozwolą nam pozbyć się paru kilogramów. Postanowiłam spróbować jeszcze raz.Opracowałam indywidualną metodę dla siebie.Codziennie opracowuję menu na cały dzień,składające się z 1200 kalori. Dzielę to na 6 porcji i zjadam w ciągu całego dnia.Stosuję tą strategię już 3 tygodnie i straciłam 2 kg.Zobaczymy co będzie dalej.Wszystko opiszę na blogu.Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz