Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2012

Refleksja

Planowałam pisać dalej o duchach,ale odebrałam rano e-maila,w którym pewien pan proponował mi kurs{odpłatny}marketingowy.Przekonywał,że rozwój osobisty to,{cytuję}pieprzenie.Tylko dążenie do bogactwa,bycie największym krezusem daje szczęście i zadowolenie.Dotychczas szanowałam poglądy tego pana,czytałam jego bloga i zawsze czekałam na jego e-maile.Teraz czuję się trochę rozczarowana.
Jest wielu bogatych ludzi na świecie i są nieszczęśliwi,jednocześnie bardzo dużo ludzi nie mających dużych kont w banku,są szczęśliwi i w pełni zadowoleni z życia.Wszystko to wiąże się właśnie z rozwojem osobistym,duchowym. Przekonałam się osobiście,że wraz z podnoszeniem swojej świadomości,zyskujemy uczucie szczęścia,dobrobyt ,zadowolenie z życia.Wiara w Stwórcę i to ,że jesteśmy Współstwórcami pozwala nam żyć godnie i dostatnio.Nasze myśli,marzenia i wizualizacje kreują się i stwarzają naszą rzeczywistość.Nie zapominajmy o tym.
Trzeba cały czas ćwiczyć uważność.Nie zapominać o tym,to bardzo ważne.
Nie trzeba mieć kont z kilkoma zerami,aby realizować nasze marzenia.Wystarczy tylko mocno chcieć,a wszechświat sam zadba abyśmy dostali to co chcemy i co nam potrzebne.
Doświadczam tego ,każdego dnia,są to rzeczy małe,ale bardzo istotne dla mnie.
Wiedzę czerpię ze stron internetowych.Jest ich bardzo dużo ,każdy znajdzie coś dla siebie.

Najbardziej lubię http://krystal28 wordpress.com. i www.Transformacja2012 czy http://lukas2012infos.

Mam przyjaciółkę,która często wskazuje mi interesujące nas tematy.Mamy bardzo podobne zainteresowania.Jestem jej bardzo wdzięczna,bo brak mi często czasu ,aby wszystko dokładnie czytać.
Praktykujmy rozwój osobisty,a na pewno zbierzemy bogate żniwo jutro.Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. To są mądre i prawdziwe słowa.I widać,że masz jasną i czystą dusze i jesteś życzliwa światu.Taką pozostań.

    OdpowiedzUsuń