Obserwatorzy

poniedziałek, 15 października 2012

Książki.

Bardzo lubię czytać.Ostatnio wspomniałam o tym sąsiadce.Na następny dzień przyniosła mi parę egzemplarzy.Między innymi jedną książkę Danikena. Czytałam już kilka tytułów tego autora.nawet mi się podobały.Tą też przeczytałam z przyjemnością. Zaraz też przypomniały mi się kontrowersyjne opinie o tym autorze.Że nie ma wykształcenia w tym  kierunku,że nie wie co pisze itd.
Jest pisarzem.Nie wiem skąd czerpie wiadomości,ale większość swoich wiadomości dokumentuje zdjęciami i dokładnymi opisami.
Lubię jego książki, nawet jeżeli nie są oparte na naukowych przesłankach,to i tak czyta się je ,,jednym tchem".
Przypominają mi książki Juliusza Verne .W epoce kiedy powstawały,były czystą fikcją,a teraz?
Ludzkość osiągnęła jeszcze więcej.

Może też nadejdzie czas,zostaną odkryte fakty potwierdzające teorie Danikena.
Jeżeli ktoś interesuje się archeologią,to na pewno słyszał on Michaelu Cremo i jego książce ,,Archeologia Zakazana".Wszystko jest możliwe.
Bardzo podobają mi się tego typu fotosy.Jeszcze nie umiem tak robić,ale jest ich tyle w internecie,że chyba nie warto się uczyć,a może warto?
Lubię też obrazy,takie nastrojowe,za mgłą,o nietypowej barwie.Bardzo pobudzają moją wyobrażnię i inspirują.
Od dzisiaj będę ubarwiać moje posty zdjęciami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz