Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

Coś o polityce.

Przeczytałam wczoraj w wiadomościach gazety Wyborczej pewną ciekawostkę.
Niejaki rosyjski pisarz i działacz polityczny zaproponował podział Ukrainy między Polskę,a Rosję.
Przypomniał mi się zaraz pakt Ribbentrop- Mołotow z Polską w roli głównej.Nigdy tego nie robię,ale nie wytrzymałam i napisałam komentarz co o tym myślę.
Sprawdziłam dzisiaj inne komentarze.Są podobne do moich.
Że też jeszcze dopuszczają do głosu ludzi o tak chorych umysłach.Poleciłam temu panu ,aby się leczył.Pomyślałam też,a może to zwykła podpucha i naiwni Polacy dadzą się ,,wpuścić w maliny"?
Denerwuje mnie takie myślenie,ale politycy rosyjscy i radzieccy nigdy nie szanowali nas.Udawali przyjaciół,życzliwość,ale to nigdy nie było szczere i prawdziwe.Historia mówi sama za siebie.
Dzisiaj dzieje się tak samo.Politycy podają sobie ręce ,ściskają się i deklarują przyjażń,a jak się odwrócą,knują jak zaszkodzić.
Co do Ukrainy to skoro uzyskała niezależność,niech sama decyduje o sobie,nam nic do tego.Powinniśmy ich wspierać duchowo,ale nie manipulować.Zapomnijmy o przeszłości.Wybaczmy i prośmy o wybaczenie.
Mało interesuję się polityką,ale ostatnio często zaglądam do wiadomości,śledząc wydarzenia.Próbuję tropić fakty świadczące,o tym,że  rzeczywiście coś się wydarzy pod koniec roku.
Pewne małe ślady już można zauważyć .Nie będę ich tu wymieniać.
Jest dużo ludzi,którzy maja podobne myśli,ale wstydzą się przyznać,albo boją ,nie wiem czego.
Spotkałam się z takimi uwagami,że nas szpiegują,że to niebezpieczne,że nie należy się wychylać.
Ja osobiście kocham Polskę i jej naród.Chcę dla nas jak najlepiej.
Bądżmy życzliwi nie tylko dla rodziny,czy przyjaciół,ale dla wszystkich bez wyjątku.Nawet ten marny bezdomny zasługuje na odrobinę szacunku ,a przestępca na współczucie.Wszyscy jesteśmy dziećmi bożymi i zasługujemy na dobroć.
Polecam,przeczytajcie książki Władimira Megre,,Dzwoniące cedry Rosji" o wspaniałej kobiecie Anastazji.Przedstawia on wizję szczęśliwego,rajskiego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz