Obserwatorzy

sobota, 29 marca 2014

Jak leczyć zapalenie stawów bez lekarstw.

Motto dnia:   Ból jest świętym aniołem-on to bardziej aniżeli 
                      wszystkie inne radości tego świata sprawił, iż 
                      wielu osiągnęło dojrzałość.

                                                              ADALBERD  STIFTER


Ból może i jest aniołem, ale ten ból, który powoduje reumatyzm jest tak destrukcyjny, że człowiek traci chęć do życia.
Lekarze przepisują coraz silniejsze dawki środków przeciwbólowych, a w końcu oznajmiają, że tego nie da się wyleczyć, Człowiek cierpi do końca życia, bez nadziei na wyzdrowienie.
Kiedy mieszkałam  na wybrzeżu, prowadziłam zdrowy tryb życia. Nie odczuwałam żadnych dolegliwości spowodowanych zakwaszeniem organizmu.
Po przeprowadzce na Śląsk, po 2-3 latach zaczęłam odczuwać bóle w stawach i kręgosłupie. Początkowo bagatelizowałam te objawy, zwalając wszystko na bliskość  Odry. Zmieniłam sposób odżywiania się. Przestałam zwracać uwagę na to co jem, a potrawy przygotowywałam takie jakie lubiła mama.
Mama była osobą wiekową i zasady zdrowego żywienia pojmowała inaczej: tłusto i dużo.
Przestałam kontrolować moją dietę, no i stało się. Przytyłam i zaczęły boleć mnie stawy i kręgosłup.
Próbowałam leczyć się farmakologicznie , ale to na dłuższą metę niewiele pomagało.
Przeszłam na zioła ,było coraz lepiej, ale wiadomo kuracje ziołowe trwają długo, ale są skuteczne.
Pewnego dnia postanowiłam zrobić porządek w zasobach mojej małej biblioteczki, no i znalazłam tą książkę. Już nawet nie pamiętam skąd ją mam. Zafrapował mnie jej tytuł.,,Jak leczyć zapalenie stawów bez lekarstw" autorstwa Margaret Hills i Christine Horner.


Przeczytałam ją natychmiast i zaczęłam  stosować zalecenia w niej zawarte. Zalecaną dietę, w zasadzie stosuję już od paru miesięcy. Doszedł jeszcze ocet jabłkowy, witamina C,wapno i na własną rękę
dodałam Eliminacid. Produkt zawiera wyciągi z owoców i nie posiada chemii. Mam nadzieję.
Minęło już trzy tygodnie ,,jak uzdrawiam swoje ciało.
Czuję się coraz lepiej. Czasem odzywa się jakiś ból tu i tam, ale autorka przestrzegała o takich przypadkach. wszystko po pewnym czasie mija.
W internecie jest wiele stron na temat równowagi  kwasowo- zasadowej. Mnie najbardziej zainteresowały Vita Natural Uzdrawiająca moc natury i Nasze Życie Bez Chemii.
Te strony i ta książka pomogą powrócić do zdrowia.
Chciałam zamówić książkę dla przyjaciółki. U wydawcy już nie ma. Znalazłam ją w księgarni internetowej Selkar.

1 komentarz: