Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Sałatka Żydowska

Przez kilka ostatnich dni byłam bardzo zajęta.Bawiłam się w budowlańca.
Mój balkon wymagał przygotowania do remontu.Trzeba było oczyścić luksfery ze starej farby,tapety i kleju.Zrobiłam to sama.Następnie zagruntowałam specjalnym preparatem z piaskiem kwarcowym.Powstała chropowata powłoka zwiększająca przyczepność.
Trzeba było jeszcze wypełnić wgłębienia w luksferach.Zrobiłam to wklejając kawałki kafelek.
Jestem teraz bardzo dumna z siebie.Dokonałam czegoś, co nigdy nie robiłam.
Zaniedbałam trochę ogródek,ale skończyły się deszcze.Nastała piękna pogoda,więc zdążę wszystko nadrobić.
Na następne zbiory trzeba jeszcze trochę poczekać.Teraz mam do likwidacji tylko chwasty.Podam dzisiaj przepis na szybką sałatkę,która w moim domu miała nazwę ,,Sałatka żydowska" i jest mało pracochłonna.

Sałatka Żydowska Ziemniaczana

1 kg ziemniaków
1 duża drobno posiekana cebula
2 kiszone ogórki
natka pietruszki drobno posiekana
majonez,sól,pieprz, sok z cytryny.

Sałatkę tą można podawać na ciepło.Po przygotowaniu wszystkich składników obieramy i kroimy gorące ziemniaki .Dopiero wtedy wszystko mieszamy z majonezem.
Ja jednak wolę tą potrawę schłodzoną.
Zyczę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz