Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lipca 2013

Letnie impresje.. Sałata lodowa.

Motto dnia:   Kochamy życie nie dlatego, że jestesmy  
                      przyzwyczajeni do życia, lecz dlatego, że                
                      jesteśmy przyzwyczajeni do kochania.

                                           Friedrich Wilhelm Nietzsche.


          
Sałata lodowa wyrosła na działce niezwykle okazale.
Niestety , w związku z moimi niedomaganiami żołądkowymi, nie toleruję surowych warzyw i owoców.
Początkowo rozdawałam  sałatę przyjaciołom, ale sama też chciałam jej skosztować. Przyszedł mi na myśl mój ulubiony szpinak. Postanowiłam przyrządzić podobnie sałatę i udało się. Bardzo mi smakowało.
Sałatę blanszowałam przez 30 minut we wrzątku.Odcedziłam.Polałam przesmażonym boczkiem.
Pyszne danie w pięć minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz