Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

New Age.

Motto dnia:   Każdego dnia trzeba posłuchać choćby krótkiej
                       piosenki, przeczytać dobry wiersz, obejrzeć
                       piękny obraz, a także jeśli to możliwe, powiedzieć 
                       parę rozsądnych słów.

                                           Johann Wolfgang Goethe.


Koniec ciepłych i pracowitych dni.Zaczął padać deszcz. Dla ogrodu to zbawienie.To co już posiałam, pragnie wody, a co jeszcze posieję ,tez lubi wilgotną ziemię. Nadszedł czas, aby zrobić coś dla ducha.
Weszłam na moją ulubioną stronę,, Złoty wiek Gai" i znalazłam ciekawy artykuł o tytule ,,  Wielki projekt  energetyczny" , w którym jest mowa  o nas .
 Co należy robić, aby podnieść jeszcze bardziej poziom energii i ustabilizować to, co zostało już wprowadzone na Ziemi. Każdy kto będzie pracował nad Wielkim Projektem , będzie miał możliwość zmiany i udoskonaleniem własnego ciała i życia.
Tą drogą jest posługiwanie się wysokimi częstotliwościami takimi jak Bez warunkowa Miłość,Radość i Życzliwość. Warunkiem jest to, aby ta energia wypływała z głębi serca automatycznie i zawsze.
Jest to bardzo trudne. Sama tego doświadczyłam.
Człowiek ma bez przerwy jakieś myśli, nie zawsze pozytywne. Myśli trzeba kontrolować.
Podano bardzo ciekawe i skuteczne ćwiczenia;  link do strony www.Złoty wiek Gai/wielki projekt energetyczny.
Warto sobie przyswoić i praktykować te ćwiczenia.Na pewno odczujecie ich skuteczność i dziękczynny wpływ na Wasze życie.
Pozdrawiam wszystkich z Miłością Bez warunkową, Radością i Życzliwością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz