Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

Maliny c.d.-Nalesniki z kremem malinowym.

Maliny to owoc,który nadaje się tylko do deserów.Przeszukałam wszystkie moje zeszyty i nie znalazłam żadnego przepisu mówiącego o wytrawnym używaniu malin.
Natomiast O deserach cały plik.Zainteresował mnie szczególnie jeden.Bardzo oryginalny w swej prostocie.

Naleśniki z kremem malinowym.

Ciasto na naleśniki,usmażyć placki i trzymać w cieple.
Maliny przetrzeć przez sito, dodać serek homogenizowany.Posłodzić do smaku.
Śmietankę kremówkę ubić na sztywną masę,dodać do mieszanki serowo-malinowej,
schłodzić przez 2-godz.
Na cipłe placki nakładać schłodzony krem i podawać ciepłe.
Pyszne.
Jako zaprawy robię soki i dżemy.Zimą bardzo się przydają.
W tym roku maliny bardzo obrodziły,więc robię słoiki dla całej rodziny. mam nadzieję, że ktoś przyjedzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz