Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lutego 2015

LISA RENEE: ZMIANY W CIELE FIZYCZNYM (cz IV)

Motto:     Aniele, Duchu Wspaniały,
                Przez wieki z Bogiem wśród chwały
                Żyjący szczęściem bez końca,
                Tyś w czasie ludzki obrońca.

W Ogrodzie Nowej Ziemi: LISA RENEE: ZMIANY W CIELE FIZYCZNYM (cz IV): Oryginalny tekst: EnergeticSynthesis.com  tłumaczenie: Teresa Serafinowska  Opracowane przez House of David Teaching Centre.


Ten plik .powinien przeczytać każdy.Tłumaczy on dlaczego często czujemy się tak a nie inaczej.
Idziemy do lekarza, robimy masę badań na wszystko co jest możliwe do zbadania i nic. Wyniki są dobre lub prawie dobre. Tak było ze mną. Kiedy lekarze nie mogli stwierdzić co mnie jest, zaczęłam szukać pomocy w ziołach. Ostatnie trzy lata codziennie zażywałam jakieś mikstury, lub herbatki. Było trochę lepiej, ale nie do końca..Teraz już wiem, że tak musi być. Przeczytajcie,a zrozumiecie co Was trapi.Przesyłam morze miłości i światła. 
Ten post zaczęłam pisać w ubiegłym roku w lutym. Od tego czasu wiele się zmieniło.
Mam nowy laptop, już trzeci. Drugi został zwrócony i dostałam pieniądze z powrotem. Wszyscy się dziwili  że udała mnie się ta transakcja, a ja nie wiedziałam jak to się stało.
Teraz już wiem. Aniołowie, a przede wszystkim Stwórca Wszystkiego to sprawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz